Tuesday, September 21, 2010

Perjumpaan Bekas Murid SKSHAS 86-90



Salam sejahtera semua........Jumaat lepas 17 sept 2010 merupakan hari bersejarah buat aku...mana taknye...berjumpa semula dengan kawan2 lama bekas sekolah rendah SEKOLAH KEBANGSAAN SULTAN HISHAMUDDIN ALAM SHAH tahun 1986-1990....lama sangat tak jumpa..ada la dalam 19 tahun......so,alhamdulillah..walaupun tak semua aku dapat jumpa..ada gak la 2,3 org yang aku masih boleh ingat nama....ramai yang dah jadi bapak...hehehe....dalam semua geng yang datang ari tu, yang paling maintain muka tak berubah..si Ashadi...sekarang keje ngan Sate Kajang Hj Samuri...kalau tak silap la..apa pun,terima kasih pada pak sairul yang menjemput aku suruh join...kalau tak,tak jumpa pun geng2 lama nie...cuma..ada sedikit kekurangan...hehehe..geng2 pompuan yang aku kenal dulu2 takde plak...takpe..lepas nie buat lagi majlis perjumpaan yang lebih besar...


(gambar diambil menggunakan kamera Nikon D90 milik sairul)

No comments:

Post a Comment